niedziela, 9 września 2012

Zrób to sam: Wybielone spodenki + nowe losowanie w rozdaniu

Hej dziewczyny ;*






Dzisiaj chcę wam pokazać moje nowe dzieło, może niezbyt ambitne i delikatnie nie na czasie, ale w czasie jesiennym zamierzam chodzić w szortach z rajstopami, a myślę, że te będą świetnie wyglądać w szczególności do tego fasonu, który zamierzam zakupić. A teraz zapraszam na relacje krok po kroku, a na końcu losowanie nowej osoby jako zwycięscy rozdania, gdyż poprzednia pomimo kilkukrotnej próby kontaktu nie odpowiedziała.







Krok 1. Bierzemy jeansy (ja mam kupione w sh za 1 zł) 







Krok 2. Zakładamy je na siebie i odmierzamy interesującą nas długość (ja zaznaczyłam mydełkiem krawieckim) 






Krok 3. Obcinamy około centymetr poniżej odmierzonej kreski 








Krok 4: Zakładamy na drugą stronę nogawkę i ucinamy w dokładnie tym samym miejscu







Krok 5: Wymieszałam ACE z wodą w stosunku 1:1 i zostawiłam w nim spodenki na około 12 godzin





Krok 6: Następnego dnia je wysuszyłam i obszarpałam:












I oto końcowy efekt:









I na koniec wynik ponownego losowania o nagrodę nr. 2. Mam nadzieje, że będzie to bardziej szcześliwe losowanie i zwycięzca się do mnie zgłosi :)





Pozdrawiam 
Buziaki :*

12 komentarzy:

  1. Też takim sposobem sobie spodenki na lato zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietnie te szorty wyszly :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie Ci wyszły te spodenki. Chyba takie zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spodenki, sama sobie w tym roku obcięłam jeansy, ale z wybielaczem się jeszcze nie bawiłam...Czy do miska użyta do wybielania jest typowo do wyrzucenia, czy można później w niej dalej prać ciuchy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z miską na szczęście nic się nie stało :) Za drogi byłby to biznes jakbym ją miała wyrzucić :) Odbarwiły tylko spodnie, miska nie :)

      Usuń
  5. podoba mi się efekt końcowy, nigdy się sama w coś takiego nie bawiłam... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się podobają bardziej te nieodbielone :) A ciekawe jak by wyszło z koszulką..

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne! Bardzo mi się podobają :)

    Zapraszam na mojego nowego bloga z pierzastą biżuterią :)
    http://oduchadoucha09.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne DYI...nigdy nie wybiealam Jeans'ów mimo że nie raz robiłam szorty z niepotrzebnej pary spodni :D nawet fajnie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń