wtorek, 18 września 2012

Essence - pomadka do ust 55 CORAlIZE ME!

Hej dziewczęta :)

Miesiąc wrzesień jest dla mnie dość nędznym miesiącem, chyba przez całe życie nie miałam tylu kiepskich dni jak w tym miesiącu. Nadal "siedzę" w domku i maluję się tylko w weekendy. Mam w głowie kilka ciekawym projektów "zrób to sam", ale jakoś ciągle czasu brak nawet na przejrzenie blogów, nie mówiąc już o napisaniu jakiejś notki ;)


Ale dzisiaj chciałabym wam przedstawić tanią pomadkę firmy essence. Ja akurat posiadam ją jedynie w nr. 55 coralize me!







Opis producenta: Kremowa formuła pomadki sprawia, że niezwykle łatwo się ją nakłada. Stanowi wspaniałe wykończenie makijażu. Dzięki zawartości witaminy E odżywia i ochrania usta. Dostępna w wielu kolorach.



 Skład:  Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Lanolin, Polydecene, Pentaerythrityl Tetracaprylate/Caprate, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Cera Microcristallina (Microcrystalline Wax), Caprylic/Capric Triglyceride, Octyldodecanol, Polyethylene, Paraffin, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Mica, Calcium Aluminum Borosilicate, C10-30 Cholesterol/Lanosterol Esters, Carnauba (Copernicia Cerifera) Wax, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Pentaerythrityl Adipate/Caprate/Caprylate/Heptanoate, VP/Hexadecene Copolymer, Butylene Glycol, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Tocopheryl Acetate, Bisabolol, Tocopherol, Silica, Tin Oxide, Polyethylene Terephthalate, Isobutylphenoxy Epoxy Resin, Synthetic Fluorphlogopite, Acrylates Copolymer, Parfum (Fragrance), May Contain: CI 12085 (Red 36), CI 15850 (Red 6/red 7), CI 16035 (Red 40), CI 17200 (Red 33), CI 19140 (Yellow 5 Lake), CI 42090 (Blue 1), CI 45410 (Red 27), CI 75470 (Carmine), CI 77491, CI 77492, CI 77499 (Iron Oxides), CI 77891 (Titanium Dioxide).




Cena: ok. 7zł / 4g







Moja opinia: Posiadam tylko jeden kolor, nie bez powodu. Praktycznie wszystkie jakie testowałam to same drobinki i delikatnym przebłyskiem koloru. Ta szminka to nie szminka, to raczej tai błyszczyk w pomadce, bo ani nie nadaje mocnego koloru, ani nie trzyma się dłużej niż pół godziny. W dodatku nie jest wydajna, bo jest bardzo kremowa (co jednocześnie jest plusem). W niektórych kolorach, drobinki, aż drapią (a testowałam je na dłoni!).









Efekt: Ten kolor jest jednym z najładniejszych w całej gamie. Delikatny, dzienny, praktycznie wszędzie pasuje. Wielkim przeciwniczkom drobinek, na pewno się nie spodoba, ale myślę, że dla młodych dziewczyn, które nie chcą przesadzić z makijażem taki delikatny kolorek będzie idealny.


Moja ocena: 3/10

Pozdrawiam buziaki :*

26 komentarzy:

  1. Pewnie kupiłabym sobie taką, gdybym choć trochę się malowała. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny kolor tej pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na ten kolor się nie skusiłam i raczej już tego nie zrobię, bo został wycofany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? A jakiś tydzień temu ją jeszcze widziałam...

      Usuń
  4. Taka trochę "za słodka" i skoro odradzasz jakościowo, to się nie skuszę. Jak już kupuje pomadkę to czerwoną i taką bardziej trwałą.

    OdpowiedzUsuń
  5. przesliczny odcien ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam nr 52 essence, to taki bardziej nudziak. bardzo go lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wkurza mnie, że na forach są super opinie kosmetyków z tej firmy, a jak ja zakupię coś to kompletnie mi się nie sprawdza. Przecież nie kupuję szminki po to, żeby co 30min machać nią po ustach. Chciałabym żeby efekt utrztymał się choć przez 2h

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też dużo zależy od osoby, ja sama bardzo szybko "zjadam" szminkę czy błyszczyk i jest naprawdę mało produktów, które trzymały by mi się na ustach chociaż przez 2 godziny ;/

      Usuń
  8. Wygląda ładnie.
    Ja mam 4 kolory z Essence: 01, 52, 53 i 60. Wszystkie są fajne :)
    Jeżeli szukasz pomadki, która długo utrzymuje się na ustach to ostatnio odkryłam pomadki Extra Lasting z Avonu. Zamówiłam ją z głupa ;) a okazała się bardzo fajna. Ja mam odcień Cappucino i planuję zakup kolejnych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny kolor


    zapraszam na konkurs; http://testujto.blogspot.com/2012/12/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  10. lubi ją, ale raz popełnilam błąd - postawiłam ją w ciepłej łazience i od razu się złamala...

    OdpowiedzUsuń
  11. nie przekonują mnie pomadki z essence :(

    OdpowiedzUsuń
  12. There are no side hair removal cream recipe effects
    at all. When the sparks fizzle in the bedroom?
    These Hair Removal Cream Recipe pills are derived from the venom of the snake
    known as Temple Viper acts on the skin, not damage it.
    Sarah Labdar," It will take a while getting used to the implants, according to The Sun magazine.

    my homepage - spray hair removal

    OdpowiedzUsuń
  13. jakoś mnie nie przekonują takie pomadki, więc ocena jak najbardziej słuszna;)

    OdpowiedzUsuń
  14. hej ;) miły blog ;) zapraszam Cię na swój nowy makijaż i... może poobserwujemy ?:) pozdr. ;*

    http://www.fashion-crown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne sa te pomadki P.S to jest ulubiony kolor i pomadka mojej przyjaciółki :)
    wiem, że nikt nie lubi zostawiania linków do siebie, ale u mnie teraz jest Mikołajkowy konkurs ze świetną nagrodą - może się skusisz :)

    http://mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2013/12/10000-rozdaniekonkurs-nr2.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedy znów coś opublikujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zamierzam wrócić bo mam pełno nowych pomysłów :) w najbliższych dniach pojawią się nowe posty ;)

      Usuń
  17. Prowadzisz jeszcze tego bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zamierzam wrócić bo mam pełno nowych pomysłów :) ciesze się ze ktoś się interesuje :D

      Usuń
  18. Ostatnio widze, że cały czas ktos pyta produkty tej marki? Dla mnie wyglądają tanio i jakoś mnie nie zachęcają. Nie mówie, że produkt musi być drogi czy coś, ale lubię tylko ajk coś jest estetyczne. Ja lubię nawet te pomadki Nivea, ale bez szału, ale polecam serdecznie pomadki Floslek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post sprzed 2 lat :P aktualnie nie używam już chyba żadnego produktu tej marki ;) masz racje, jakość opakowań jest masakryczna wszystkie produkty ktore miałam kiedys z essence rozleciały się w nic...

      Usuń