poniedziałek, 28 maja 2012

DIY - Bransoleta z paska

Może nie wymyśliłam nic odkrywczego, jednakże doszłam do wniosku, że warto się tym podzielić. Nic trudnego, wykonanie zajęło mi 5 min i nie poniosłam żadnych kosztów : )


Oto efekt:



Więc zaczynamy:

Co potrzebujemy?
  • Pasek do spodni (najlepiej cienki, zużyty, który już nam się więcej nie przyda)
  • Długopis
  • Nożyczki z ostrą końcówką
  • Zapałki lub zapalniczka






1. Odmierzamy odpowiednia długość paska ( najlepiej wygląda owinięty 2 razy):




2. Zaznaczamy miejsce, gdzie najlepiej będzie najlepiej "zapiąć", długopisem, a następnie ucinamy ok 5 cm dalej (w miejscu mojego palca jest zaznaczona dziurka):




3. Zakańczamy naszą bransoletę "dzióbkiem" takim jak na zdj. Oraz zaznaczamy jeszcze 3 dziurki ( miejsce na zapięcie drugie od prawej):




4. Przypalamy brzegi dzióbka, by wierzchnia warstwa paska się nie odkleiła:







5.  Przekuwamy zaznaczone dziurki długopisem:



 a następnie ostro zakończonymi nożyczkami:




6. Przepychamy do końca zapięciem od paska, obcinamy reszki i ew. przypalamy:









I oto koniec:



Szybki, łatwy sposób i bez większej filozofii ; )


Całuski ;*

3 komentarze: