poniedziałek, 25 czerwca 2012

DIY: Lakierowa biżuteria

Już jakiś czas temu znalazłam w internecie pomysł na lakierowa biżuterię. Tani, szybki, a jakże efektowny pomysł. Oto efekt mojej "pracy" ;)







Co potrzebujemy do wykonanie tych słodkich pierścionków:

1. Szklany przezroczysty kaboszon (na allegro zestaw dwóch owalnych 18x25 mm ok 1.60 zł, jedno serduszko ok 2 zł)


2. Baza pod kaboszon ( na allegro zależnie od wielkości od 1.50 zł - 2.50 zł)


3. Efektowne lakiery
4. Klej



Więc zaczynajmy!

1. Najważniejsze w stworzeniu tych pierścionków jest malowanie "od tyłu". Więc najpierw zaczynamy (najlepiej od bardzo brokatowego toppera). Malujemy oczywiście tą stronę szkiełka, która będzie przyklejona do bazy, czyli tej gładko ściętej :) Malujemy jednym lub dwoma topperami, zależnie od preferencji.





2. Następnie jak wyschnie tamta warstwa lakieru malujemy bazowym kolorem. W zależności od pigmentacji lakieru jedną lub więcej warstw :)


A po odwróceniu wygląda to tak:




3. Teraz już pozostało tylko przykleić na bazę od pierścionka. Ja jeszcze pokryłam wewnętrzną stronę, żeby nie farbowała skóry, jak to zwykle bywa z tanimi pierścionkami.










Moje pierścionki:



1.Złotopomarańczowy



 

Lakiery: 
1. Miss Selene nr. 139
2. Coral, nr 148







Turkusowy:



 
Lakiery:
1. Essence, glitter topper, 02 julia
2. Rimmel, 825 sky high






Czerwonoróżowe serduszko:



 
Lakiery:
1. Miss selene, 128
2. China Glaze, 566 hot lava love



A jak wam się podoba moja biużuteria?
Gdzie (pomojajac ceny lakierów) 
za 3 pierścionki wyszło ok. 10 zł

Pozdrawiam ;*

8 komentarzy:

  1. kurcze, fajowe :D Też chyba sprobuje, wakacyjne DYI :D co do zasypki jako suchego szamponu - odpisałam Ci na komentarz ;)) sorry ze u mnie a nie tutaj, ale mam całkowity brak czasu i serfuje z komórki :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, świetny pomysł, nigdy o tym nie słyszałam:) Możesz teraz robić i sprzedawać bo wyszło Ci super:)


    Przy okazji, zapraszam Cię na konkurs, który organizuję z firmą Golden Rose na moim blogu, do wygrania 3 zestawy kolorowych lakierów do paznokci, a zasady bardzo proste:)

    http://syllunia.blogspot.com/2012/06/konkurs-wo-wygrania-3-zestawy-lakierow.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne te lakierowe pierścionki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje za linka.
    Pierscionki sa cudowne, szczegolnie ten turkusowy!

    OdpowiedzUsuń